Τα τηλεοπτικά δικαιώματα των μεγάλων διοργανώσεων και ο "χορός" εκατομμυρίων





“Διαγωνισμός” προκηρύσσεται από τις μεγάλες διοργανώσεις, για τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα, ώστε να αποφασιστεί ποιο κανάλι θα αναλάβει την προβολή τους για μία συγκεκριμένη σειρά ετών. Η UEFA για παράδειγμα, παρουσιάζει στα ενδιαφερόμενα κανάλια τη μορφή του Champions League για τα χρόνια για τα οποία συζητούν (π.χ. τριετία 2024-2027). Δηλαδή, πόσα θα είναι τα παιχνίδια, οι ημέρες διεξαγωγής τους, οι ώρες των ματς και μετά αναμένει να ακούσει προσφορές από τον καθένα.


Οι προσφορές του κάθε καναλιού στέλνονται σε “κλειστό φάκελο” και δεν γίνονται γνωστές με κανέναν τρόπο σε κάποιον αντίπαλο, επομένως κάθε κανάλι δίνει ένα ποσό στα “τυφλά”. Τα ποσά καθορίζονται αναλόγως με το τί δόθηκε την προηγούμενη φορά για την προβολή αυτής της διοργάνωσης και φυσικά με τη δημοτικότητά της.


Η UEFA και η κάθε UEFA, προτιμάει να συζητήσει πρώτα με το κανάλι που ήταν το τελευταίο που είχε τα δικαιώματα και με το οποίο είχε μία επιτυχημένη συνεργασία. Το εκάστοτε μέσο, ουσιαστικά διαθέτει μία προνομιακή σχέση με τη διοργανώτρια αρχή και έχει αβαντάζ, ώστε να του διατεθούν ξανά τα δικαιώματα.


Για να αλλάξει αυτό, πρέπει η UEFA να δεχτεί μία καλύτερη προσφορά από ένα νέο κανάλι, αλλά ακόμα και τότε θα δώσει μία δεύτερη ευκαιρία στον προκάτοχο των δικαιωμάτων να έρθει με νέα προσφορά. Όταν “κάτσει η μπίλια”, η διοργανώτρια αρχή παίρνει την απόφασή της και επιλέγει που θα πάνε τα δικαιώματά της για κάθε χώρα ξεχωριστά.


Το ύψος στο οποίο φτάνουν τα ποσά, εξαρτάται από τον αντίκτυπο και την προβολή που έχει εμπορικά το προϊόν, από τα νούμερα που φέρνει και κυρίως από το τι χρήματα φέρνει. «Τα ποσά για το Champions League, φτάνουν χονδρικά για μία τριετία τα 60 εκατομμύρια, ενώ για την Premier League γύρω στα 13-14 εκατομμύρια το χρόνο» αναφέρει ο δημοσιογράφος της Cosmote TV, Στέφανος Αβραμίδης.


«Η Cosmote TV, σε σχέση με πέρυσι που είχε την Premier League, έχει αυξήσει τους συνδρομητές της, χάρη στη στροφή της στην Super League» μας τονίζει ο παρουσιαστής της εκπομπής «Ώρα Μουντιάλ». Το προϊόν που έχει να προσφέρει το κάθε κανάλι, παίζει τον κυρίαρχο ρόλο για τα πακέτα τηλεοπτικών προγραμμάτων που θα προτείνει στον κόσμο. Η διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής σε αυτά τα πακέτα, εξαρτάται πρώτα και κύρια από αυτά που προσφέρεις στον θεατή σαν κανάλι και έπειτα από την εποχή. Για παράδειγμα, το 2010 στην εποχή της βαθιάς κρίσης, οι τιμές θα ήταν πολύ διαφορετικές από σήμερα. Σε κάθε περίπτωση όμως, το προϊόν που “πουλάει” το κανάλι έρχεται σε πρώτη μοίρα και ορίζει στο μεγαλύτερο μέρος την τιμολογιακή πολιτική των καναλιών.

👉Ακολουθήστε το σχολείο σε Instagram και Facebook για να μην χάνετε καμία μας πρόταση👈

SchoolBet | Εκτιμήσεις αγώνων ποδοσφαίρου και μπάσκετ

Προγνωστικά στοιχήματος, Αναλύσεις Αγώνων, Κουπόνι ΟΠΑΠ, Προτάσεις, Προβλέψεις, Bet Builder, Μακροχρόνια στοιχήματα | Θες ταμείο; Έλα στο σχολείο.


🔔Το σχολείο σε έστειλε ταμείο;;;
👉Στήριξε την προσπάθεια, κάνε τη δωρεά σου στο paypal - 1€ - 2€ - 5€  👍

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη